2010. november 21., vasárnap

St Békakula ahol (a kő) kemény mászás van

Nem is tudom hol kezdjem.
Talán köszönetet mondok édesanyámnak a pálinkájáért és barátnőm édesanyának a boráért. Ez tart edzésben. :)
Ja és a Fehérvári mászóknak,és még egy Dunaújvárosinak is.
Történt....
Haza értem és esős napok fogadtak. Mi legyen a terv? Hát elmentem a ROTPUNKT mászófalára edzeni. Gabóval,Gabikácskával,Bécivel, a kedves nejével,fiával,Gabó anyujával és neki a barátnőjével. Egy kis mászás után megbeszéltük a következő jógát Gabóval és Gabikácskával Gesztest.
Csütörtök. Előző nap esett és Gabikácska(kis gecike) bemondta -mikor indultam Fehérvárra kötéllel a nyakamba,h ő alszik még,mert éjszakázott,és szerdán esett-,hogy nem jön. Mentem egyedül Gesztesre. MARHA JÓT MÁSZTAM! EGYEDÜL! :) Kösz ..... ! :)
Másnap jóga és közben megbeszéltük a hétvégét. Hívtam Bálintot is,de sajnos az iskolát előbbre tartja a mászásnál. Nem jött. Pedig milyen fasza volt St Bkála. Kár,h kihagyta. Egész nap nyomtuk gőzerővel. Gabónak is beadta a legtöbb út. Béci küzdött( a videón lehet hallani),Marci barátunk egész jól nyomta 2 év kihagyás után. Ja és van egy utunk, MIÉP direkt. Mert MI ÉP ítettük! 2-3 méter hosszú,3 fogás majd egy felállás! Azt hiszem a többit elmondja a videó.
Vasárnap. Gabó kicsit átverve érezhette magát,mert lemondtam a reggeli indulást Gesztesre. Anyám lelkiismeretfurdalásos ,, miért nem ebédelsz velünk vasárnap,talán nem vagyunk a családod?" sms-e után,délután már a falnál voltunk. Megnéztünk egy új utat. Az a fasza,h itt mindig van új a nap alatt.Majd az utamat amit végül is a Kovács Tamás kinittelt. Ki a gyorsabb?
Majd a Béby Kloákát. Kúrva jól esett egy kis esés benne. Nagyon jó volt ez a nap. Kár,h lekiismeretfurdalást kaptam.
Hétfő. Bálint még mindig tanul,Gabikácska meg a régi. Alszik. Felhívtam egy műfalas srácot Alexet nincs e kedve boulderhez Tatabányán. Jött! Dáviddal. Az Arc(Axt) Dáviddal. Arcot könnyebb kimondani. Ja meg a Renátó! Itt jegyezném meg,h a Dávid lett az első,Alex meg a második a Fehérvári műfalboulderen.
Hát volt ne mulass. Főleg mikor megjelent egy srác és bemutatkozott,h ő a Lám Benyó.
Leiskolázott minket mint a szart. Úgy ám! Mikor hazafelé vettük az utat,Dávid mesélte,hogy elég nagy arc ez a Lám Bence gyerek. Hát láttam!
Végül is az ujjamon nem volt már bőr,lopni simán elmehettem volna ujjlenyomat nélkül. Egyébként nagyon emlékezetes hét volt. Köszi Gabó a fasza mászásért,főleg Békakuláért, Bécinek,és Marcinak, Gabikácskának(mert mindig alszik ez a gyerek egyébként),Robinak a Fehérvári túraboltból,tök jót túráztunk a Velencei hg-ben,miközben egy jót dumáltunk és nem felejtem el a Bálintot sem. Tanulj! Mert olyan hülye leszel mint én.Ja és a videó semmi fontosat nem tartalmaz,talán a zene jobb mint a film,de ez egy emlék marad. ÉS! LEGKÖZELEBB CSAK A VÁRVÖLGY MARAD! REMÉLEM MINDENKI RÁÉR MAJD!
Aki nem hiszi,h mindez így történt az kérdezze meg azt a büdös kutyát akit össze szedtünk a Balatonnál,vagy azt a Hostess nőt akinek nem volt foga és a Tűhegy előtt strihelt!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon NAGY VAGY te Hülye!:)

    VálaszTörlés
  2. hogy spotoltok gyerekek?? :D:D:D az egy nagyon patent rész... :D

    VálaszTörlés
  3. Engem folyamat meg akarnak ölni, de eddig még nem jött össze Nekik...:)

    VálaszTörlés
  4. kösz bazzzz. .. Viszont a Gabikácskát megsértettem? Na mindegy ne haragudj te kis PÖCS! :)
    Ja és a rohadt büdös kutya miatt nem tudtunk rendesen figyelni. Csípte a szemünket a szaga :D

    VálaszTörlés