2010. november 17., szerda

Villám-Gesztes Petikével

Az úgy történt, hogy Kedves Rotpunktos barátaim bejelentették(Gabikácska,Bölény), hogy ők inkább a nappali mászást választanák nélkülem, mint az éjszakait Velem... Ez eddig nem is zavart, hisz én is szívesebben mászok nappal, mint éjjel. Megkértem őket, hogy várjanak meg kimegyek utánuk meló után... Erre mivan? Délután hívnak:"Gabó ne gyere, mi mennénk haza" Na faszák vagytok mondom, nembírtok megvárni...? Szerencsére időközbe Petikécske barátommal megbeszéltem, hogy kijön velem... Igaz ő nem mászott csak a Safetyman szerepet vállalta.

És, hogy miért is lett villám gesztes a cím? Mivel nem akartam húzni az időt a számomra "ismeretlen" utak mászásával, a már "ismert" utakat másztam. A kristály falon másztam 7 db utat 1 óra alatt rp. Persze volt beleülés, mivel az alkarom nem bírta a pihi nélküli mászást... A mászott utak sorrendben:Kalcitos,Nárcisz direkt,black&white,dimetar proske,szürkebarát,kubu,lyuksor...


Na sziasztok!

Gabó

6 megjegyzés:

  1. Igen...ilyen köcsögök vagyunk :D

    VálaszTörlés
  2. Gabikácska Én ilyet nem mondtam, de ha Te így érzed!? :)

    VálaszTörlés
  3. Asszem annyira villámra sikerult a szerdai gesztes, hogy egy köztesem is bent maradt a falba!:( Szombaton micsi? Dolgozol?

    VálaszTörlés
  4. szombaton 6 ig vagyok, utána ivászat lesz...

    VálaszTörlés