2010. november 16., kedd

Várgesztes - war guest ass

Elég nehezen indult a dolog... Marcival le volt beszélve,hogy 10 kor felveszem, de Bölény becsörgött hogy jönne ő is, de csak 11 re érne ide...egye-fene bevárjuk :) majd 11-30 ra ért ide...ekkor volt indulás. Kiérés, majd könnyebb utak mászása következett. másztunk kb vagy 4-5 6os utat, majd régi jó barátom a Matematika következett... A pszihém visszatért, és fejlődött is, persze ez az első próbánál nem mutatkozott be... belefogtam a köztesbe, de csak azért mert nem tudtam volna kihúzni a kötelet anélkül hogy eltoltam volna magam a faltól (egy 3-4 méteres zakótól kiméltem meg magam).
Marci és Bölény is dobott rá egy-egy próbát, majd gondoltam most kitolom... meg is lett.
Az volt a terv, hogy csak előlmászás...fejleszteni kell az elmét, mert a legnagyobb ellenség saját magunk vagyunk... egy út megmászása két dolgon múlik... fej és alkar :D Végül fejlámpával dobtam egyet a Jégkrémbalettra simán ment, de mindenek előtt Béci kitolta frendekkel a kötélvontatókat... hát röviden ennyi lenne a kis összefoglaló a mai napról... Bár még nincs vége, mert amikor jöttünk haza, Gabó és Petikécske mentek ki éjszakaiba... szóval lehet lesz még post.

végül egy kép a résztvevőkről:



üdvözlés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése