2010. november 10., szerda

Szent Béka Kula 2010.11.07

Kis-geri hideg peremei után már nagyon vágyakoztam a melegre és a reibungra. Így lyukadtunk ki Vasárnap délben Bölénnyel és Gabikácskával a Balaton felvidék eme festői részén! Az idő kiváló, az erőnlét közepes, de az elszántságom ismét 100%-os! Mivel mindhárman először mászunk itt, szépen sorra vettük az összes követ.
Személy szerint Magyarország legjobb boulder helyének tekintem a kőtengert...(Kár, hogy tilos itt a mászás!) Na, de sebaj minek vannak a szabályok? Hát azéért, hogy jól megszegjük őket. Meg amúgy is! Mit ártok én azoknak a köveknek, hogy olykor-olykor felmászok rajtuk? Szerintem semmit, de mind1.... Sikerült jó néhány boulder problémát teljesítenünk, de projekt maradt bőven. Így hát meg is fogadtam, hogy visszatérő vendég leszek... Remélem hamarosan visszatérünk....
Végül néhány kép:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése