2012. október 15., hétfő

Ach(t)leichten session 2012

Olvasom a blogokat, Bálintékról,Gabóékról,Pestiekről,nézem a képeket és azon tűnödöm,hogy mennyire lusta vagyok írni.
Eltelt lassan egy hónap mióta visszajöttünk,megkezdtem új fajta melómat,

már be is fejeztem.

München ben egy Expo n csináltunk standot,annak építésében és bontásában segédkeztem. Szabadidőmben Katával elmentünk a Wilder Kaiser egyik csúcsához(Ellmauer Halt),láttunk zergéket és életemben először egy légörvényt. Sajnos mire elővettem a gépet,szétment. Egy pár feláramló levegő,ami a gerinceknek csapódott,majd emiatt irányt változtatni kényszerült,megtekertek egy felhőt,ami spirális tekeredéssel tova szállt.
jobbra az Ellmauer Tor,gerinc,majd alacsonyabb gerinc,és középtájtól kicsit ballrább,ami csipkézett csúcs az Ellmauer Halt(Wilder Kaiser legmagasabbik csúcsa)
l




Ja és orrba szájba másztam,ha tudtam. Elég meredek projektek vannak,de lassan lassan befejeződnek. Pl: Sparchen Optima 7c, Metallica 7c+,Achleiten Kaiwe  Ziacha 7c 8m ? Szóval megy a motiváltság hála isten,csak azt nem értem otthon miért nem volt.
Lassan egy éve nem voltam már Achtleichten -ben. Ez olyan mint otthon a Kis-Geri. Persze Sparchen,Geisterschmid,Schleier sem kutya. De aki itt mászik valamit akár 7a akár 8c,az azért már megérdemli.
Kimentünk 6 an. Lóránt,Marco,Uwe,Patrick,Max meg én,majd kinnt még összefutottunk egy pár haverral. Összejöttünk vagy 12 en.


Marha jó időt fogtunk ki,biztosítás közben rövidgatyában vert a víz.
Gyors bemelegítés,ami elég nehézkesre sikerült,hiszen annyian voltak mint egy teremben,majd rámentünk a Furz ra(fingot jelent) 7c(vki szerint 7c+) 12m,ebből a kulcsrész 5 mozdulat,az alatta lévő rész max 8-,kvázi 7c/c+ 1-2m. Szem kiesik minden fogásnál,közben beszarsz és az ujjadról leszakad a bőr.Ezt próbáltam kétszer,többiek is 2szer 3szor majd vissza a bemelegítőre,amit Marco és én is Sec go ra letoltunk 6c+ 8m,majd lemenekültünk a naptól védett helyre.

Ott gyors beszerelés és éles próba a Kaiwe Ziacha ra. Hát ez nem kér enni az tutti,viszont egyszerűen csak mászni kell.Elég közel vagyok hozzá,remélem hamar beakad. Marco tolt  még egy 7a Gunnilingus 8m. Respekt!!
Nem a nehézségért,bár neki ez elég jó,hanem a küzdésért és a teljesítményért.
2 ből 2!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése