2012. október 1., hétfő

Bobi kamrája

Az előző hét jól kezdődött... hétfőn állásinterjúra voltam hivatalos, ahol is felvételt nyertem...
Pesti gyerek leszek novembertől, szóval várok minden mászóeseményt... megyek mindenhova ahova tudok és időm engedi...
Az ujjsérülésemmel vártam még...gondoltam nem erőltetem, mert a hétvégén úgyis jönnek a többiek és 3 nap mászás lesz.... Hát ismét nem jöttek mert rossz időt mondtak... nyilván meleg volt és napsütés.
Hogy kiszakadjak a hétközbeni bulikból és minden jóból, vasárnap Bobival mászni indultunk Hámorba.
Lyukón vettem fel az anyukájánál, hol bemutatta a a régi szobáját, és a jó öreg falat... az első mászófal a városban, valamit az a fal, melyet kultusz övez. Rengeteg kemény mászót nevelt ki... Bobit, a bátyját, Korbácska Gábort... hogy csak néhány nevet soroljak....

Szóval kimentünk Hámorba... Vissza kell szoknom a számomra nehezebb utakhoz... Olyan érzésem volt mintha be lennék rozsdásodva... 26 évesen?!
Na lényeg a lényeg hogy próbálkoztam azt mászni mint a mentorom.... több kevesebb sikerrel...
Olasztető, Púpos...és még vagy két 9 körüli utat mászott... azt mondta hogy nem megy neki... 3 hetet hagyott ki az Aggtelek kupán elszenvedett sérülése után. (én nem vettem észre hogy nem megy neki...milyen amikor megy? :))...

A másik számomra tekintélyes mászó, Korbácska Úr is megjelent... Hát mit mondjak...ő is nagyon komoly erővel rendelkezik. A Púpost ő is kimászta..igaz csak felsővel, de legközelebb tuti hogy meglesz neki.
Nagyon jól esett végre nehezebb utakba mozognom. Az ujjam még kicsit fáj, de talán már rendbe fog jönni.
Januárra kell a csúcsforma... mindent meg fogok tenni hogy el is érjem ..
REMÉLEM MAJD PESTEN IS SEGITENEK EBBEN AZ EMBEREK!!! :)

Összefoglalva nagyon jó napot zártunk...remélem minnél előbb lesz ilyen... talán már a hétvégén...

Végül a  képek:


 
A fal - szoba a szülői házban


Bobi bátyjának régi rendszáma
Fidi voltam
Üdv

1 megjegyzés: