2012. október 9., kedd

Tardos és Lábatlan

Kicsit elkésett ez a bejegyzés... Természetesen az én hibám, de a körülmények sem voltak ideálisak.
Lakáskereső projekt volt... Lefoglalta majdnem minden gondolatomat, de nem is szabadkozok...ez van.

Egyik pénteki napon Gabóval ketten indultunk Tardosra, ahol Gyuszkó már várt minket. Nekem a cél a kilométer és a nehézség volt..bármilyen áron. Végül a Via Mala mellett tettem le a voksomat. Szerintem ez lesz az első 7b utam. Legkésőbb tavasszal, bár mostmár nem szeretek ilyeneket kijelenteni.
Gabó éles próbát dobott a Takonykorra, de sajnos fejben nem volt ott...nem hitte el hogy aznap meg tudja mászni az utat.
Gyuszkó keményen mászott mindent amit ért.
Úgy volt hogy kinnalszunk, de aztán befalsoltam és hazamentünk....másnap reggel ismét Tardosra mentünk, ahova később a Bölény család is követett minket 3 gyerek társaságában...
Másztam az Apsotrof-ot... Szerintem a nagy-fal legkönnyebb útja... de nagyon szép... egyik kedvencem lesz/lett. Gabó ismét éles próbával próbálkozott, de mivel 35 főt számláltunk össze a bányában, igy elég nagy volt a zaj...nem tudott koncentrálni, igy ismét nem született megmászás.
Bölény felment a Csigabigán... a másik újdonsült ismerősünk, Olivér megmászta a Takonykort.
Aznap kinnaludtunk...Gabó függőágyban, én pedig sátorban. Az éjszaka szinte zavartalan volt...csak egy vaddisznó vagy szarvas(pontosan nem tudjuk mi volt az) zavarta az álmunkat 5 méteres távolságból.

Reggel kényelmes kelés, reggeli, aztán befutott Gergő és Évi hogy együtt keressük meg a lábatlani katlant.
Gyönyörű hely...gyönyörű fal, változatos formavilággal és kemény utakkal.
Iszonyatosan szép mászások vannak ott. Délután 5 ig ment a csapatás, majd elindultunk haza.
Ismét egy jó hétvégét töltöttünk kint. De ami nekem a legnagyobb öröm, hogy az ujjam ismét a régi, igy visszatérek...aktivizálom magam.

Végezetül a képek:



Gyuszkó a Zergevadászban

Gergő és az Él

Gabó és a Mályva cukor

Gabi a vérét adta

Évi és az Él

Gabó és a Fet boy

Lábatlan-Totál

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése