2012. október 18., csütörtök

Gecko boulder Jam

Eljött hát a vára várt boulder jam és a nap amikor Gabi, Gergő és jómagam is együtt mérettetjük meg magunk. Gergővel a reggeli csapatban vagyok, Gabi sajnos csak a délutáni csapatba nevez be.

Reggel kissé fáradtan ébredem, de semmi pánik, nem győzni megyek. Inkább csak a részvétel a fontos, no meg persze, hogy lássam Axel milyen kunsztokat fabrikált össze. Gergővel elsőkként lépünk a terembe és mindketten elégedetten nyugtázzuk a látványt. 10-től megkezdődik az ostrom. A csoportunkban 8-an voltunk és mindenki keményen küzdött. Magam részéről is bele adtam apait, anyait, de sajnos a bőröm 1-1,5 óra után feladta és innentől a vergődésé lett a főszerep. :)

Délután még visszamentem Gabinak szurkolni, és néhány tanácsot adni. Jó volt kívülről nézni a többiek küzdelmét Axel őrületes kunsztjaival és önmagukkal. :) Gabi kemény kis csapatba került, szinte mindenki rendszeren jár versenyekre. Legalább volt motiváció... :)

Végezetül: Nagyon élveztem a boulder jamet és gyönyörűek voltak a kunsztok. És persze ismét levontam a tanulságot... Gyenge vagyok és edzenem kell... Sokat...:)

Én nyújtózkodás közben

Én erőlködés közben

Gergő melegít

Gergő és a plafonos őrület

Gabi melegít

Gabi és egy őrületes boulder

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése