2012. október 26., péntek

Hét eseménye.......

Lassan egy hét eltelt azóta,mióta az első munkámat befejeztem. A hét eléggé mozgalmas volt,pláne a múlt hét vége.
Történt ugyanis,hogy elkezdtünk Fotovoltage-t(solar) telepíteni. Tetőablak kivágás,helyének befoltozása,majd előkészítés,profilfelrakás és .... Szünet.

 Kata elutazott,én meg maradtam magamra. Csütörtök átmentem Michi hez boulderra,egyedül nyomtam,míg ő a gyerekeivel harcolt. :) Péntek. Megbeszéltem Marco val egy esti bouldert,amit 17:30 tól 21:30 ig nyomtunk. Megjegyezném,hogy van egy melós Makita akksis lámpám,ami kúrva jó fényt ad. Van hibája,de jobb mint a fejlámpa. Besörözés,miegymás. Teljes készenlét és csapatás. Elég jókat nyomtunk. Másztam két nehezet(7A-7B),egyiket talán soha nem fogom ismételni,mivel a motiváció már elmúlt a megmászásánál,meg 3 könnyebet(6A-6C).
Szombat nagy arccal felkeltem,hogy ma lesz a nap,amikor is kiboulderzek egy 25m es 7c/c+ t. Szerencsére Uwe is a 4. ik napjánál tartott,így maradtak a 7a k. :) Egy sec go,egy meg máskor. Majd levezetés a Blau Rose val. Hadd ne ecseteljem(7b 30m).
Vasárnap ismét Marco. Újj szektor újj utak ,full leiste power. Belefutok kezdésnek egy 7c körülibe,ami nem kulcs részes,hanem teljes 7c. Az aljától a tetejéig. Majd pár 6b-7a+ körüli. Kaller nincs róla,így marad a találgatás.

 Aki sejti mi ez az kérem fejtse ki. Egyébként Les 2Alpes ben készült,egy jól sikerült sítábor alkalmával
Mi a kisasszony neve?
DE ki a faszt érdekel,ha jó az út. 4. napom végén teljes széthullás..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése