2013. január 15., kedd

Ketten maradtunk

Telnek a hetek,napok,orak,percek. Nagyon jo itt... kiszakadni a szurke hetkoznapokbol es csak azt csinalni amit szeretunk, vagy amihez kedvunk van. Halat adok ezert, hogy az utobbi evekben ezt tobbszor is megtehettem az elmult evekben, es nem csak hetvegekre, hanem hetekre, vagy akar egy honapra is eltunhettem a "koztudatbol". Ugy erzem ez a "nyaralas" eleg nagy hatassal van ram. Amikor a tobbiek mondtak hogy egy ilyen azsiai trip megvaltoztatja az ember gondolkodasat, en meg igazan nem hittem el ezidaig. Amikor voltam valahol mindig mar a jovot tervezgettem...mi lesz majd ha hazamegyek, mit fogok csinalni, stb... De most bebizonyosodott a mondas.."elj a manak", elvezd ki a jelent maximalisan...MINDIG VAGY VALAHOL!

A lanyok elindultak hazafele a hosszu uton... ketten maradtunk Gaboval.
A maszas lett a fo projekt minden napra(bar eddig is az volt). Az ar-apaly mozgas a holdnak koszonhetoen kicsit megtrefalt minket az elmult napokban...nem lattunk benne a raciot,miert van az hogy egyik nap delben tetozik a viz,a masik nap meg mar este, vagy forditva. Hala Gabo apukajanak, kuldott nekunk egy tablazatot a viz mozgasarol, igy tisztabban latjuk a helyzetunket.
Probalunk minnel tobb szektort megnezni, es minnel valtozatosabb utakat maszni,ami eddig sikerult is.
Persze projektjeink is vannak... Pl nekem a Lal Bab nevu 7a+,amiben ket probam van... igaz masodjara kozel jartam hozza, de egyik akasztas alol kiestem.
Nagyon megkedveltem a nagy athajlasokat, hiszen ez az a stilus,ami a legnagyobb erot es osszpontositast igenyli.
Nem sok "konnyu ut" talalhato itt. Altalaban 6c az allja...ezert nem sok OS maszast konyvelhetek..Gabo annal inkabb. A 6c es 7a utak rendszerint mennek neki elsore. Jo formaban erkezett a tavolkeleti turara.

A mai nap szinten a pihenese, bar delutan mindketten dobunk egy-egy probat a projektre.
Voltunk valamelyik nap thai masszazson...hat ez valami fantasztikus... mindenkinek ajanlom.Ugy jottem ki egy ora utan,mintha akkor ebredtem volna.. es olyan erzes volt,mintha nottem volna par centimetert.
A labujjamtol a fulcimpamig atmaszirozott...hajtogatott, ropogtatott, taposott, feszitett a no...Szoba elegyedtem egy sraccal, majd kozolte hogy szerinte a legjobb kezekbe kerultem.. o minden nap jar oda... (biztos tele van penzzel).

Nagyon jokat eszunk..egyre tobb ismeros lesz itt a szigeten... A helyiek mosolygosak, kedvesek es nagyon segitokeszek, csak ugy mint a vilag barmely reszerol ideerkezo hatizsakos kalandorok, turistak...

Ma valami fura gyumolcsot ettem. Fel kilot kertem es kaptam egyet 30 BHT-ert, ami 210 ft. nem is rossz. Ha valaki tudja a nevet megoszthatna velem!

Kicsit sokat irtam, igy zarom is soraimat...
Udvozlet mindenkinek...

Fidi voltam

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    A gyümölcs neve: rambután.:)
    Bővebben itt:
    http://www.hazipatika.com/taplalkozas/egeszseg_es_gasztronomia/cikkek/rambutan_a_szappanfa_gyumolcse/20080111071108
    http://www.google.hu/search?q=rambut%C3%A1n&hl=hu&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=MZT2UIbEKKKj4gTo-IH4Cw&sqi=2&ved=0CDAQsAQ&biw=1024&bih=573

    Magja nyersen, gyengén mérgező.:S

    További kellemes időtöltést, sikeres szikla - hódításokat!
    Üdv Magyarországról!

    VálaszTörlés