2013. január 16., szerda

Zillertal,Chapter 4

-4 C,pöcsig érő hó,full motivation és kemény boulderek,melyek ilyenkor harapnak. Mi kell még?
Társ,ki van annyira hülye,hogy kijöjjön velem. Az Uwe az abszolút megtestesített motiváció. Nincsenek napok,max percek,mikor is e láng kihunyni látszik.
Na de mindegy. Szombat Schleier,pöcsig érő hóban 1,5 óra felfelé,kedden Zillertal.
A harmadik ember,akit kivittem magammal.
Kezdésnek egy reibis 6A,amit sokadikra visz haza. Azt mondja,nem fekszik neki a reibi,nekem nagyon. Majd egy 6B,aminek az SD je eléggé emberbelgyűrőspóz. Hááátt ezt hagyja. Én gyökér vagyok,így csak 4.-5.re lesz meg. A Zillertal-i rettenet 6B-,6C- és 6A-k.
Majd egy 7A Distance. Ő flasheli,hiszen ráfog a fogásokra én 3.ra lecsapom,igaz ajándék.
Próbálunk egy 7B+ travit,de kő kemény,így marad a pakolás és másik szektor pucolás. Mert ugyebár minden mászást hómentesítéssel kezdünk,ami olyan 30 perc tömbönként.
Van Kaseleralm ban egy tömb,olyan mint egy gorillafej,azt ajánlom magunknak,hiszek benne,hogy pár oldala száraz.
Így is van. Rá is megyünk egy 7A ra,aminek a toppja előtti fogásból leesek OS re. Letör. Gyors szendvics evés,ami kihozza a koncentrációt,és próbálom még 3 szor,de semmi. Elég erős a srác peremekben,így Uwe letolja a direkt verzióját 7A+. A kis peremnél kicsit még kisebb kulcsrész,majd hóba topba. Kivagyunk mint afos. Próbáltunk mindent 7C ig,az eredmény,Uwe: 6A,7A,7A+,nekem : 6A,6B,7A.
Lesz még egy videó,mivel Kata exbarátnőm elvitte a gépét,és így nem igazán tudok fényképezni,csak filmezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése