2013. január 24., csütörtök

Vege!?

Vege! Eljott az utolso maszonap. A 7b utat sikerult harmadikra masznom, de ismet egy felsobb ero vitt fel az uton. Ugy masztam meg,hogy szinte el sem durrant a karom...pedig nem ajandek. Az itteni sztaroknak is beletort a bicskajuk...
Gabo tobb probabol, de hozta a kotelezot... Majd egy masik 7b-t raktam ossze...Gabo fleshelte. Azt hittem 3.ra meglesz nekem is,de az utolso reggel rosszul ereztem magam...erotlen voltam es faradt. Ennek ellenere az utolso mozdulatbol estem ki. Estere hidegrazas es rosszullet volt a program... vajon a szervezet jelzett hogy pihenni kellene? vagy csak napszuras? mindegy... a vegeresmeny ugyanaz... vege a ton sai-i maszasnak.
Pozitivan zartam sok elmennyel es tapasztalattal.
Mas...
Szabatok egy Armani oltonyt, szoval ez a terv is behuzva... Nagyon elegans leszek :)
Valamint meg megyunk egy negyszigetes hajokirandulasra kb 3500 ftert, amiben benne van a kaja is... egesz jo lesz.
Vegul 26.an megyunk Bangkokba es busszal, mivel idoben es penzben is igy jarunk a legjobban...
Kovetkezo bejegyzes mar lehet csak otthonrol.

Udv

4 megjegyzés:

  1. édi, hogy a két fiú más árfolyamon számol (rendszeresen, hehe) ami ott 3170 HUF, az Gabikácskánál 3500. (Persze ő öltönyt is varrat, tehát megteheti, hehe :-) Borz

    VálaszTörlés
  2. Gabi, nagyon megváltoztál arcra, küllemre, lehet jellemre is : )csupa jóság történt veled. Egy talpig pasi áll előttünk, arca csupa derü : )Más lettél, valahogy teljesebb - sugárzó.
    Látom a helyiek is deli legények. : )
    És tetkó is lesz? az Armanihoz? Puszik! Luccu és Évi

    VálaszTörlés
  3. Minden kiderul amint hazaerek :)
    Sok mindent meselek majd.
    Ha valaki veletlenul szerdan delutan 2kor ferihegyen jar... varjon meg! :-D

    Jobb lenne egy ismeros arccal talalkozni, mint egy hiena taxissal :)
    Persze ez egy abszurd idopont szoval ...
    csak megprobaltam :)
    sziasztok!

    VálaszTörlés
  4. Minden kiderul amint hazaerek :)
    Sok mindent meselek majd.
    Ha valaki veletlenul szerdan delutan 2kor ferihegyen jar... varjon meg! :-D

    Jobb lenne egy ismeros arccal talalkozni, mint egy hiena taxissal :)
    Persze ez egy abszurd idopont szoval ...
    csak megprobaltam :)
    sziasztok!

    VálaszTörlés