2013. január 8., kedd

Ton Sai beach az otthonunk

Ton Sai beach. Gyonyoru hely,kedves emberek,a maszas fellegvara... roviden igy tudnam jellemezni.
Elkezdodott a maszas,bar nem konnyu a neha 35 fokban csapatni, de nem azert irom ezt hogy sajnaltassam magam. Az utak 6c tol kezdodnek egeszen 8c ig. Masztunk egy fantasztikusan szep utat. a kunszt az volt hogy at kellett lepni egy kb 1.5 meterre levo cseppkore,majd onnan folytatni a maszast. Ezt masodjara beadtam, Gabo fleshelte. Majd egy athajlo 7a volt porondon. Ossze van rakva, max 2 probabol meglesz. Gabo ezt masodjara buntette. Vegul megegy 7a... a standbol estem le...Maszopartnerem ismet masodjara abszolvalta a feladatot. Jonni fognak az eredmenyek...jonni kell hiszen legalabb fel eve erre keszulunk.
Talaltunk egy helyet ahol 80 BHT azaz 560 ft a kaja... a hely alatt egy ettermet kell erteni. Marmonkannaban vettunk vizet...a maszas utan kihivas volt felcincalni a szallasra a kb 20-25 liter vizet. A bolt elott betamadt egy 5 ev koruli thai kislany, aki mindenkeppen jatszani szeretett volna. Termeszetesen nem lehetett neki nemet mondani olyan aranyos volt. Porgetni, emelgetni kellett, majd ralepett a labamra, ugy kellett vele lepegetni. nagyon elvezte a dolgot... majd elszomorodott amikor elindultam "haza". Haza, mivel ez az otthonunk ebben a 3 hetben. Igy hogy hosszabb idore maradunk,sikerult lealkudnunk a hazat 100 BHT-al, igy 500Bht lett...kb 3500 ft egy napra kettonknek.
Minden este dzsungel turat nyomunk...at a masik partra, ahol van az olcso kaja,es a wifi is.
Tegnap este latogatast tettunk a Ya-ya barban, ahol reggie feeling fogadott raszta thai benszulottekkel. Kongaztak, gitaroztak...Bob Marley dalokat adtak elo. Itt rengeteg elszallt emberrel talalkoztunk. Tenyleg beke es szeretet uralkodott,mint a szlogenjuk hirdeti.
2 lassu sor utan indultunk a wifi helyre. Innen par ismerossel telefonaltam, tudadtam hogy jol vagyok es minden rendben. Majd megindult a zarandoklat vissza a szallasra... Be is fejezem irasomat, mivel megyunk kajalni.
Udvozet haza
Fidi voltam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése