2013. január 31., csütörtök

Utolso napok es a hazaut

Az utolso napunk Ton Saion is szepen mult el. Befizettunk egy negy szigetes hajoturara,ami egesz olcso volt, es meg a kajat is tartalmazta. Szep helyeken, feher homokos tengerpartokon jartunk. A viz alatt gazdag elovilag fogadott minket. Valamint mar az egeszsegem is visszatert 90%osra. Visszafele atvettem az armanimat, amiben nagyon jol mutatok termeszetesen :).
Este pakolas,kaja es pihenes, mivel masnap nagyon hosszu ut allt elottunk. A 8 fo hamar osszejott Ao Nang fele.. Ekkorra Gabo lett rosszul, igy urba vittem a mazsas pakkjat..o pedig az enyemet. 3 orat vartunk a buszra,ami Krabiba vitt minket. Innen egy es fel oras varakozas utan indultunk Surataniba, ahol ismet atszalltunk, de innen mar csak egy pihenore megallva,reggel hatra ertunk Bangkokba. Ekkor indult meg a szallaskereso korut,ami a negyedik allomason befejezette vallt. Khaosan roadon lakunk... ami a hajnali orakban is a kejholgyek es urak melegagya... 4ora alvas,majd indulas Chatu chak marketre,ami a maga 15.000 standjaval a piacok anyja...5 ora barangolas itan nyugtaztuk hogy mindenkinek megvan minden...souvenir, es sajat reszre is. Busszal jottunk,busszal mentunk..helyijaratos busz,ami kb 1,5 oras utazast jelentett 150 ft-ert. Teljesen rendben van ez a modja a kozlekedesnek...csak le kell inteni a buszt,mert kulonben nem all meg.
Az este az utcankban beindul az ejszakai elet...bulik, bohocok, kajak mindenfele... Az egyik fo projektemet is sikerult megvalositani. Ettem egy nagy saskat, fergeket, valamint egy 10 cm nagysagu csotanyt is, amivel semmi problema nem volt, bar par perc hirnevre szert tettem vele... lengyel barataink videoztak, kameraztak,amint csocsalom ezeket a dolgokat... Semmilyen ize nem volt..igy tudnam jellemezni.... ez is meg volt kategoria... Alvas nem nagyon lesz mert a zene ordit... remeg az agyunk :).

Vegul jot aludtunk. Elmentunk a kiralyi palotahoz, de draganak talaltuk a belepot, valamint nagy volt a tomeg... igy tovabbaltunk.
A Chao Parya folyon hajokaztunk egyet, valamint nagyon finom sult banant ettunk. Ezutan a vonatallomasra mentunk, ahol Gabonak neztunk delutanra vonatot.
Egy utca menti kavezoban ittuk az ittletunk alatti legjobb kavet..olyan 100 ft lehetett es meg egy teat is kaptunk ajandekba.Hazafele a jo oreg 53as busszal jottunk... az ut kb olyan 1,5 oras lehetett, de 6,5 BHT ert kivalo volt. Ezaltal ismet lathattuk China Townt es az indiai varosreszt is.
Este Gabo hamar kidolt... en nem akartam az utolso este hamar lefekudni, igy lementem az utcara... vettem egy rolexet, es egy papucsot, mivel a regit meg Ton Saion elhagytam...
A vasarlas befejeztevel beultem egy helyre,majd rendeltem egy nagy Changot - helyi sor, kb 1 literes. Gyorsan megittam a nagy melegben, ekozben szoba elegyedtem egy franciaval... Megosztottuk tapasztalatainkat, ki honnan es hova megy, majd bulizni invitalt... Mondtam hogy meg nem, igy ittunk meg egy sort... egesz jo hangulat keveredett. Ket nemet lany is csatlakozott hozzank. Egesz jo egyedul beindulni valahova... mindig megismersz valakit - valakiket. Keson tertem nyugovora... idejet sem tudom :). De egyik legjobb este volt...
Reggel Gabo koran kelt fel... keltem vele. O 10 kor indult Attahuya-ba vonattal... nem biztos hogu helyesen irom, de mindegy is :).
Kikisertem a buszmegalloba... gyors bucsu,hiszen mar jott is a busz. Utolso szavai: "Viszlat brother, majd egy ev mulva".
Huhh egyszeru..megis kemeny szavak. Kivancsi leszek hogy alakul a sorsa... bar nem feltem. Nagyjabol megtanultuk egy honap alatt mi is a dorges...
Delben kicsekkolok a szallasrol... este 8 kor vesz fel a busz... de hogy addig mi lesz...?! :)
Hat feltalaltam magam termeszetesen. Lejartam a labamat. Megneztem a The Golden Monumentet, ahonnan egesz Bangkokra teljes panorama nyilik... hat nem kicsi :).
Ezutan maszkaltam meg a varosba, kajaltam, a helyi tv-nek interjut adtam a vilagvegerol.. majd a vegen meg befekudtem egy thai masszazsra.
Ahogy igertek, 8ra ott volt a busz ertem es vittek a repterre. Minden rendben zajlott.
A tiz oras utat vegig aludtam.. csak a ket kajara keltem fel,ami jobb volt mint az oda fele uton. Reggel fel hatra ertem Cairoba, ahol ket orat beszelgettem ujdonsult etiop baratommal, majd elbucsuzott, es Romaba indult. Bolognaban dolgozik targoncaskent,mint kiderult.
Jok az ilyen spontan beszelgetesek... es megy az ido is.
Delutan 2 kor szalltam le pesten, ahol Eva es Andris fogadott. Nagyon orultem nekik. Innen egy etterembe mentunk, ahol ettunk, es beszelgetgunk egyet.

Udv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése