2011. február 13., vasárnap

Gott sei Dank! Wo wohne ich?




Felfelé

Hétvégére jó időt mondott. Gondoltam felsétálunk Nussdorf tetejére. Olyan 1100 méteren van egy pár fal rész. Kb átlag 30-40 méteresek,legnehezebb 8+. Persze vannak két kötélhosszas utak is és van fent egy highline stand is,illetve kettő. Olyan 25 méter hosszú.
De nem ez történt. Reggel csöpögött,a terv meg ejtve lett. Így hát elmentem kicsit körülnézni. Meglátogattam ismét Kufstein környékét,azzal a céllal,h most magasabbra megyek
Hátizsákba kaja,pia,kötél 30 méteres,hágóvas,csákány,majd felvettem egy aláőltözetet,esőruhát és 2 polárt. Majd egy autómata baki a lábra és nyomás. Ez azért lényeg,mert csak 1500 felett volt összefüggő hó,és a pöcsöm is leizzadt apárába és esőbe,mire felértem 550 ről (parkoló helye) 1100-re(itt van egy házikó kápolnával. És nem kellet se a hágóvas ,se a kötél,se a csákány.
Szóval Zahmer Kaiser,és azon a Pyramiden spitze 1997méter a cél.
Nem értem el,mert későn mentem,viszont láttam,és még sok mást is.(fasza falakat vagy 150-200méteresek,zergéket,túrázókat,és falakat). Legközelebb a másik oldalról megyek. Nagyobb emelkedés,kis mászás,rövidebb úttal.
Ez a Zahmer Kaiser egy kis völgyön keresztül kapcsolódik a Wilder Kaiser bratyóhoz.
11 kor indultam 550 m-ről majd este 5 re értem vissza. Jártam a Naun spitzen 1633 m és a Petersköpfl-ön 1745 méter. Szint és távolság: közel 2500 m és 6-7 km.
Azóta csak nyújtok és nyújtok és........
Egy pár kép:
Pyramid spitze,jobbra hátul
Wilder Kaiser
az egyik ,,kis fal rész"

lefelé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése