2011. február 10., csütörtök

Otok Hvar

1)Utazás:
Kedd reggel 7:45 kor indult a vonatunk Székesfehérvárról, Laci és jómagam indultunk meg Zágrábba, majd onnan busszal Splitbe. Splitből komp Stari Gradra. Villám nyelvoktatás volt a kompon Antonio által. sokat beszélgettünk új barátunkkal, aki Hvar városában lakik. Ittunk is vele 1-2 pálinkát az új ismerettségre. Miro kijött értünk, majd a Cliffbase-re irányitott minket. Nagyon örültem amikor ideértem, mivel nagyon hosszú volt az út (14 óra), valamint hogy újra itt lehetek. Éjfél körül lefeküdtünk...

2)az első nap:
6:20-as kelés majd felvittek minket a szőlőbe... ezt úgy kell elképzelni, hogy a falu a tengerszinten van körülbelül... és a föld 600 méterre, a dőlésszöge 40-45 fok.... ezekután indult a móka, 2000 nm-t felkapáltunk 3an fél 2ig. Majd hatalmas lakomát csaptunk. Délutánra nem volt már erőnk semmire, csak pihenésre. Majd az este egy kis bort ittunk a vacsora mellé. (grillezett bacon, hal.

3)második nap:
6 órás kelés volt. Ma a ház körül tevékenykedtünk, de ez sem volt könnyű meló. Keritést épitettünk, téglát pakoltunk, betont kevertünk, sódert lapátoltunk és a többi és a többi... nagyonn kemény volt, hulla voltam. de éreztem hogy2. nap már nem mehet mászás nélkül. Toltunk Andrissal egy 6a utat. nagyon szép volt, de többre nem voltam képes. ezekután megfürödtem a tengerben. nem volt annyira hideg mint amennyire számitottam. Most itt ülök a szobában. és ezeket a sorokat irom.

végezetül néhény kép és egy videó, ha sikerül feltöltenem:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése