2011. február 13., vasárnap

Még mindig a szigeten

Pénteken Miro házánál kezdtük meg a munkálatokat. Egy nagyobb területet kellett gyomtalanitani, majd téglákat hordani, maltert keverni, keritést épiteni (kőből). Elég kemény volt a meló. A többiekkel mindig nézegetjük,hogy 0 és 1 közötti skálán mennyire nehéz a meló. Az első napi munka volt az abszolút 1-es ez csak olyan 0,7 volt, bár ebéd után elaludtam a kövön a fáradtságtól, valamint délután is aludtam 4-6 ig... majd felkeltem, ittam egy teát, majd aludtam reggel 6:20 ig. Szombaton ismét munka volt, de az éltetett hogy vasárnap nincs meló. Igy is lett-- egy 07,5 ös meló után (tereprendezés, szemét és faégetés, malter keverés)... Este egy 3 fős lengyel teammel iszogattunk, beszélgettünk, nagyon kedvesek voltak ... A Vasárnap nehezen indult be, mivel délben keltünk... ettünk, aztán másztunk. Elkezdtem projektelni a Sand Beauty-t (6c) aztán Laci haveromnak felvittem a kötelet egy 5a-n hogy kipróbálja a mászás szépségeit.... felszaladt az úton, nagyon ügyesen vette az akadályt. Lencsés-zöldséges-paradicsomos főzeléket ettünk...most egy kis ejtőzés van, aaztán holnap megint meló. Képeket akartam felrakni, de sajnos lent hagytam a gépemet... majd pótolom...

Vigyázzatok magatokra... üdvözletemet küldöm Sveti Nedelja-ból

és akkor a képek:





Épül a fajansz... 110 cm mélyre kellett ásnunk:

3 megjegyzés:

  1. Csá te hülye!
    Mászol is vagy melózni mentél 3 hétre? Keményen adod elő gecc! :D

    VálaszTörlés
  2. Remélem júniusban kijössz erre ,,mászni",mert szeretnék költözni és el kéll a segítség. :D
    Jöhetsz ide is melózni....

    VálaszTörlés
  3. apámmal 10 perce röhögünk a kommenten... :D

    VálaszTörlés