2011. február 17., csütörtök

Kettőből kettő

Még októberben írtam,hogy 2-1 út meg van és nem tudom mikor lesz meg a következő.
Ma megint csak lógtam a suliból,mert 6 fok volt. :D Talán a héten utoljára. Havat mond és hideget.
Kimentem kedves kis helyemre,gondoltam ma befejezem a boulder kunsztom. Vittem ki kötelet,h minél jobb felvételt csináljak majd. Bekötöttem a második legnehezebb útba,gondoltam majd a kamerát ide felteszem. Nem találtam megfelelő helyet neki.
Közben rájöttem,h nem sok kedvem van most boulderezni,hisz itt a kötél.
Megpróbálhatnám ezt az utat....... Jött egy szikra!
Elsőnek semmi. Másodiknak topból esek ki. Harmadikra felénél beszarok. Negyedik.ötödik és hatodik próba. Mind megvan! Örülök mint az állat! Boldog vagyok,hiszen érzem,h erősödök. Olyan simán ment........
Maradt egy út,aminek a fele megvan,de amikor jön a kunszt,halál. 9+/10- lehet. Nagyon kemény!
De én boldog vagyok! Hiszen végre van eredmény.
Az út:egy elég durva peremes,max 10 méter(az első akasztást vki leszedte,így maradt 10 méteren a második és utolsó), 8+/9- nehézségű, 14 mozdulat.

Untitled from Barnabás Beke on Vimeo.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése