2011. február 10., csütörtök

Nur klettern!



Ma a suli .......lett volna a fontosabb. :) De az időjárás annyira fasza volt,h ki kellett hagyni e fontos napot. Annyira spanolom magam,nyomom az ajtó félfás edzést,már naponta megy a szériázás. Van egy út,amin számít a két ujj ereje,ezért olyan a húzódzkodó edzésem,hogy azért eme két ujj is kapjon törődést. Gondolatban reggel óta kint voltam. Már vártam a sulikezdést. Barátnőm kitettem a suli előtt,én meg nyomultam Nussdorfra. Igaz hogy csak egy tömb,de nekem sokat adott már. Mintha össze lennék nőve vele.:)
A lényeg,hogy nem tudom már mikor mondhatom,h IGEN ez az enyém. Gondoltam ma meg lesz,de csak topra van meg. FASZOM. MIKOR?
Csináltam egy 6A+ os dino-t ,Lucskoskáposzta és egy 6B/B+-os 4 mozdulatos problémát, Lecsaptam a biztosítékot,és....nevet és nehézséget viselik. Mindkettő eléri a VO-ás fokozatot. :D
Megpróbáltam,szerintem e környék legszebb mozdulatsorát a Weberknecht-et,csak egy és két ujj variációs fogások,lépés gyér. És a beszállás...... Két kéz egy-egy ujj és persze SD. Nehézségét nem vágom,de dúrva.Levezetésnek próbálgattam még a Tibi emlékkunsztot,de minek. Erő semmi,ujjam már lukas,leragasztom,h ne fájjon,de a vér lüktetését még így is érzem. Eredmény:
szerintem nem volt olyan szar,de jó sem. Következőre mi lesz? Meglesszzzzz!!! Addig meg még gyúrok az ujjacskáimra.

egy kis próba a szerintem csodás mozdulatsorról:



a beszállás,


Videó még a konyhába,vágás alatt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése