2011. február 18., péntek

Sziget-elés

Még mindig kemény napokat élünk...sok a meló és nagy az iram, de teljesen élvezem... szivesebben csinálok ilyen jellegű munkákat, mivel ennek látom az eredményét. Úgy értem, ha például kiások egy alapot, akkor tudom hogy miért teszem, és hogy az ott lesz még akár 50-100 év múlva is, valamint ha visszatérek a szigetre, akkor szivesen nézek rá az épületre, hogy ez igen...én csináltam!

Az időjárás pedig most a napokban nem fogad kegyeibe minket, mivel először támadt a Yugo (2-3 napos szél a tenger felől és óriási hullámok voltak), majd éppen ma megérkezett a Bora is (szél a hegyek mögül esővel és hűvösebb levegővel... bár szerintem az otthoniak cserélnének velem, mivel itt a hűvösebb az napközben 12-13 fok).

Hogy a mászásról is essen szó... betámadtam egy 6C utat (hajzel toilett shit)... ezt szeretném teljesen kimászni, mig itt vagyok. Valamint belepróbáltam egy 7A útba (Dragan boss) ez nagyon nagyon kemény és hosszú út.... itt esélyem sincs hogy ezt egyben megmásszam, bár erőfelmérésnek kiváló volt. Laci terve hogy kitolja az összes 5A utat...ebből 2 már megvan neki TR. Ahoz képest hogy most kezdett mászni le a kalappal.

A szabadidőnkben festés, kockapóker, bass, és a társasági élet szerepel. 3 lengyel, valamint most egy magyar párral beszélgetünk. Tegnap este csaptunk egy kisebb beszélgetős magyar bulit. József és Veronika személyében új arcokat ismertünk meg kishazánkból....

Végül pár kép és egy videó...(ha sikerül feltölteni:

Chillout in Cliffbase


Készül a nagy mű:


Támad a Yugo 1:


Támad a Yugo 2 (video):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése