2011. január 1., szombat

2011, in Jahres des Cristus

Mit csinál az ember az új évben?
Kimegy talán a változatosság kedvéért mászni? Vagy túrázni? Vagy még iszik?
Én személy szerint elindultam délután Tatzlwurmba,gondoltam felderítem a boulder köveket. Egyszer már voltam ott,de kellet volna machete,hogy sok falat megnézzek. Gondoltam hóban könnyebb. Persze ahogy én gondoltam. Örültem,ha csak térdig süllyedtem el. A kis növésű fenyőket ellepte a hó és ahogy ezeken lépkedtem,néha azért derékig is besüllyedtem.
Szó ami szó,sokat megnéztem,elég jó lehetőségek vannak. Párat másztam is,de csak bakancsban. Volt egy 6a+-os,és vagy 5-6 6b-s utam. Nem a mászás volt a fő lényeg,hanem a megismerés. Gondoltam egy ponyvára,amit levarratok majd otthon. Kihúzom a hóra és már mászhatok is. Nem lesz vizes a mászócipő,mert bírnia kell a ponyvának a vizet,és puha lesz mert alatta van vagy 80 cm hó. Még vagy egyszer ki kell mennem és akkor talán megismerem az egész helyet.és...Szeretnék egy hótalpat,ami megkönnyíti a közlekedésem,és akkor...
Akkor talán rakok is fel majd képet, videót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése