2011. január 4., kedd

Blockwelt Sudelfeld,és.....megvan!


Megtaláltam majdnem az összes Blockot Tatzlwurmba. Már egyszer kerestem és írtam is róluk. Nem tetszett,mert nehezen biztosítható részeket láttam,és persze mászogattam is.
Most viszont,h hó van könnyebben észre veszem,észre veszi az ember a tömböket.
-10 fok volt a kocsiba mikor leparkoltam és az első egy órás séta után éreztem,h lefagyott a lábujjam. Technikai bakiba. Technikai?
Majd egy két mászás. 5a+,4a,6a, egy két 6a/a- os( utat csináltam), majd egy próba SD 6b. Ez azért bakiban meredek bevállalás volt. Persze ,h nem sikerült. Mi a faszt is gondoltam? De azért próbáltam. Vannak kisebb tömbök(3-5m magas-4-10 m széles) és nagyobbak is(10-15 m magas-10-20 m széles). Többség áthajló vagy áthajló. Egy két táblácska van. És marha sok lehetőség új utakra is. És megkockáztatnék még egy két erősebb utat. z.B.: V14-V15. És ez nem mese,csak ember kéne hozzá aki kimássza. Mert itt nincs MÉG!
Végül pár kép,egy élmény és újabb lehetőség/ek pluszban és mínuszban.
És ez nem az összes,kb. 50-60 db tömb van. max 2-3 négyzetkilométeren:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése