2011. január 25., kedd

Eine ganze Block und noch andere neue Problem!

Vasárnap. Elég jó időt jósoltak. Napsütésest,csapadék menteset. Egy ihlet jött: Mi lenne, ha ránéznék ,,Boulderdorfra".
Reggel beültem a kocsiba,s a hőmérő -8 fokot mutatott. Sebaj,lesz még rosszabb!
Mikor oda értem,akkor már csak -11 volt. :D CSAK!
Na mindegy,elindultam,megtaláltam,jégmentesítettem pár fogást és lépést,megszárítottam,úgy ahogy,s neki fogtam. Bemelegítésnek egy 7A-t spéciztem ki,de a lépés tiszta jég volt. Időm nem lett volna lepucolni. Vehettem volna fel hágóvasat,de ilyenre elbaszni a vasat és a követ. Szégyen gyalázatos gondolat. Lebutítottam egy másik beszállásos lépéssel 6 C+-ra. Majd pár projekt,egy- két V0-(4C,6A, egy másik blockon,s egy saját út 6 A+),s vissza tértem a kiindulási pontra/blockra. Befejeztem a 6C+-t,kitaláltam még egy másik utat. S összepakoltam. Két óra alatt szétestem.
Végeredményben elég jó idő volt fent a kőnél. Olvadt is és mászás közben még egy jégcsap képződést is megfigyelhettem. JUHÉ LY!
Konzekvencia: tavassal jövök ide vissza,mert így nem sok értelme van.Max barnulni!
Persze azóta behavaztunk,két nap alatt 30 cm,marad hát a jó öreg terem mászás. FASZOM!
Ja és van egy videóm,ahol a videó és hang,jobb mint a mászás. Szerintem. De ez van!

Untitled from Barnabás Beke on Vimeo.

6 megjegyzés:

  1. marihuana csacsacsa!!! haha .. kurva jó a zene tényleg.. mega vágás is..! nájsz jáb men

    VálaszTörlés
  2. Kösz,kösz. Igyekeztem. Viszont a dal szöveget legközelebb kihagyom magamból. :D
    Talán akkor jobban tudok összpontosítani,s talán jobban megy majd :D

    VálaszTörlés
  3. első a mászást.. aztán az élvezkedés.. ;)

    bér majd láthatod a mroczna tutajos videó után, hogy nekem az a megmászás nagypobb örömet és eufóriuát okozott, mint eddig bármi valaha... (talán a Dáridó hajnaliggal vetekedhet)
    :)

    VálaszTörlés
  4. na ne mááááááááááááá....
    Első az élvezkedéses mászás,majd a megfeszüléses. ha van rá még erőd. Nem mondom elég szar nap volt a teljesítményemhez képest,de mit vársz?/vártok
    Egy ilyen embertől. :D:D
    Figyeld a következő bejegyzést majd. Esküszöm addig nem írok má,amíg vmi dúrva nem lessz,a hőfokon kívül.:)

    VálaszTörlés
  5. Vagy írjak még egy pár V0- -t?

    VálaszTörlés