2011. január 21., péntek

Közszolgálatiinfó!!

Semmi egyéb nem történt,csak egy kis nyújtás után gondoltam lelazítok valami videó nézegetéssel. Fertőt kaptam szerintem,mert napi 2 órát ezzel elbaszok. Mindig videót nézek,közben meg a barátnőm agyára megyek,mert: Ezt nézd! Vaah! Ez hülye,gyere nézd! stb.
De amiért írtam ezt az egészet,az az hogy a németek gyökerek. Itt egy fiú(38) Andreas Proft,Sachsen -ből jött. Német. ÉS... mezítláb mászik 8b-t. Igaz az interjúban leírja,h elég sok meló van e 8b mezítlábas free solo mögött,de szerintem BETEG. Van egy barátom,Fehérváron,néha Ő is ilyen beteg. :D Ki tudja még mit hozhat neki a jövő? Egy mezítlábas 8c-t? Free solo-ba?
Ja és a barfuß,az mezítlábas jelent.
És a link:
www.klettern.de/community/leute/free-solo-klettern.484120.5.htm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése