2011. január 8., szombat

Nur Gesichte!

Van egy két megjegyezni valóm. Persze arra való tekintettel,hogy olvad és elég vizesek a kövek. Van időm megjegyezni. :)
1. Úgy gondolom,h kezdem valami mászóssal: lassan már két hónapja övvel mászok terembe(súlyövvel) és eredménye van. Úgy látom nem is kicsi. Sikerült a projektem a terembe. Egy 7a/7b-t adnék rá,főleg azok után,amiket versenykunsztokat kiviteleztem. Mittel schwer, 7b,nicht so licht stb. Büszke vagyok RÁM! :)
2. Az ember amikor érzi a végét(élet,munka,suli stb.),akkor ,kicsit felszabadul. Én is éppen felmondtam. Így bátrabban beszélek,és beszólok. a vendégnek.
3. És itt a sztorim. Tegnap.és ez nem először, volt egy csoportunk. (Aki nem tudja,én egy spanyol étterembe tengetem unalmas estéimet,pultosként) Egyfolytában megkérdezték, honnét gyüttem. Spanyol vagyok. Persze kék szemmel,és szőke hajjal. Én meg mondom magyar vagyok. Kicsit unalmassá vált a válaszom. Úgy nézek ki mint egy spanyol? Aztán jött az ötlet,a felszabadultság érzés véget talán, mi lenne ha Kirgisztánból vagy Afrikából. Maradt az utóbbi válasznak. Így amikor bekérdezték,honnét gyüttem:- Ich komme aus Afrika. Ich bin Neger! És a legszomorúbb,h meg is ették,h afrikai vagyok. A néger egy kicsit más kérdés. Azért ők sem olyan hülyék! Csak egy kicsit! :)
Képet tegyetek fel ti,mert nekem ehhez nincs semmim.

2 megjegyzés: