2011. január 11., kedd

Közzététel!

Közzé szeretném tenni,hogy:

reggel mikor felkeltem,dobtam egy pisit. Vagy elolvastam a Gabó napocskás bejegyzését? Vagy megnéztem a Bálint videóját? Vagy mindez elhanyagolható amellett amit közzé szeretnék tenni?
Egyébként nem olyan fasza mint a bejegyzések,videók, :D mert ez csak egy film, 127 óra. Mert az ördög nem alszik,addig amíg meg nem találja a neten,más egyéb mászós filmekkel együtt.
Ha letöltitek,akkor az absurdity végűt szedjétek le,mert ehhez van felirat is.
Ja és megkérdezném,h miért nem teszünk reklámot a blogra,videóra. Egy év alatt talán összejönne annyi lóvé,amiből pár fogást lehetne venni. És nem kéne hozzá,puncsolni és pályázatot írni. Csak megbeszélni egymással,h egymás blogján a reklámokra rákattintunk
Ennyi volt a közérdekű infó. Kellemes morzsázást és nincs mit:)
Itt a cím(ingyenes):
http://thepiratebay.org/search/127%20hours/0/99/200
http://thepiratebay.org/search/climbing/0/99/200
Dőlt


4 megjegyzés:

  1. A 127-nek a vége dúrva. Kár hogy nem olvastam.

    VálaszTörlés
  2. Valamelyik nap megnéztem a filmet ... hát elég kemény...szerintem érdemes megnézni... bár a faszit nem tudom milyen sporthoz kötni :)

    VálaszTörlés
  3. Tetszett, eszembe nem jutott hogy már le lehet szedni, köszi :). Tegnapelőtt fejeztem be a Zuhanás a csendbe könyvet...
    Kedvencem : "Ez nem szörp, ez egy zacskó hugy..."
    Ja gyengébb idegzetűek óvatosan nézzék!(én is az vagyok és nem mindig mertem oda nézni)

    VálaszTörlés
  4. Alapvetően és triviálisan egy fantasztikus film, mely nem tartalmazza a koca baromságokat, melyek a hollywoodi operatőrök fejéből pattan ki. lásd Jég és föld között.. (amúgy tetszik belőle nekem a csaj)
    nos a 127 óra eredetileg a Kanyon fogságában című könyv, alapján készült. remekül követi, nicnsenek unalmas részek..
    mindenkinke ajánlom-!

    VálaszTörlés