2011. január 17., hétfő

Tatzlwurm szektorok:Kata és Barni, 5:0


Tegnap dolgoztam. Nagy szó,hiszen a héten ez volt az első és az utolsó napom,amikor melóztam.
Közben az időjósok 10 fokot mondtak tegnapra és mára. Ezért hát kimentem a barátnőmmel Tatzlwurmba boulderezni. 3 szektor van. Az elsőben: vizesek az utak(mivel vagy 80 cm hó volt hülye gyerek). A szektor nyer Kata és Barni ellen. A második szektort nem találom. A szektor nyer. A harmadikra mire oda bukdácsolunk,teljesen kivagyunk. Kis fa, térdemelés;nagy fa, spárga,csúszás és szívás. Szektor nyer megint csak. Végül találunk egy ill két tömböt. egyik szűz,csináltam rajta pár letörés után(tömb kitörés) egy max 6c-t. Nem egy nehéz de nem rossz utat. Majd a másik tömbön találkoztam egy 6c+-al,ami másodszorra beadta,majd ennek a SD verziójával 7a+/7b próbálkoztam egy órát még. Az egyik lépés ami számít,elég vizes volt. Hiába szárítottam. Annyira kivoltam fáradva,hogy hiába jött az ihlet amit Pisti mondott Bálintnak a Lowreiderben: fordítsd le a térded! Így már közelebb kerültem a megoldáshoz,de kellet volna a lépés. Így hát az ottmaradt!
És most jön a poén. A kamerám elhagytam,valamelyik tömb alatt. Ami azért szívás,mert azt végig járni baszki. Parkolóból visszafutás(300 m szint kb 2 km en). Kamera megvan. Ott ahol videóztam,ott volt még. Szerencsére mókusoknak nem kell,más meg nem volt ott.
Lefelé még megnéztem a második szektort. Mert megtaláltam. Kánaán! Száraz falfelület. Egymás hegyén hátán tömbök,egész napos nap sütés, vizes kúrva fasza plafon vagy 4-5 méterX10-12 méter,nagyon fasza helyek a biztosításhoz. Szóval itt kap Tatzlwurm még egy pontot.
Egyébként megérte két útért szétáztatni a bakit,a matracot,leszopatni magunkat a bukdácsolásokkal,kameráért visszafutni. Viszont sütött a nap! És volt 10 fok és itt megint Tatzlwurm nyer. Mert miért ne!

a max 6c-s

csak,miért ne,egyet a háttérről :D és a Katácskáról

és végül a 7a+/b -s ülőstartos,ami ott maradt Magának!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése