2012. március 11., vasárnap

Blau Rose....


Péntek este körbetelefonálás,körbe face,ki mit gondolt,hova menjünk. Vannak ötletek Achleitenre,Geisterscchmiedre,Sparchenbe. Megbeszéljük a reggeli találkát,a többi majd jön magától.
Szombaton marha jó időre ébredünk,Marco a szokásos Weko parkolóban,majd telefon Marinusnak,s irány Brannenburg. Beszélgetünk,ecseteljük a helyzetet. Nyugis mászást szeretnénk,menjünk Geisterre.
A néhol vizes fal,kissé még hideg levegő fogad minket.
Marinus bediktál a Blau Rose ba.

szemből és oldalról a Blau Rose
Mászd,én szeretném a másikat a köztes standból!
Beszerelek. Majd jön Marinus. Ő is beszerel,majd átmozogja. Majd én még egyszer átmozgom a kulcsrészt,ő dob egy próbát az útjára. Majd jövök én,és végre megvan,nagy öröm,hiszen még Gabóékkal próbáltam utoljára,azóta nem. 7b 30m. Majd beakad Marinusnak is az út 8a 25m Fortsetzung folgt. Marco meditál,és toprop átmozogja a Blau Rose-t. Én még megnézem a Feuervogel alsó részét 7b+,majd beérkezik Patrick és Christian. Patrick ki van mint a ló,meséli letolta Sparchenbe a Spile der Meister-t 8a+/b 20m. 17 éves. Christian meg projekteli az első osztrák 8c t Wagnis Orange. Respekt.
Örömöm és vágyam akkora,ma gondoltam Uwe val mászunk Sparchen ben. Megpróbáltam a Zauberlehring et 7b. Kemény 7b. Nincs kifogás. De nem megy. Kivagyok a tegnaptól. Ő a Spiel der Meister-t próbálja. A másodikja elég fasza próba,de lecsúszik. 3-4 éve mászik,és 30 felett van. 8a+/b. Kemény mi?
Majd úgy döntök én is rámegyek,igaz csak TR. Az út egy kúrva kemény út,főleg a vége. Ondra Os mászta. Majd még egy két próba Uwe tól,én már érzem,h nagyon kész vagyok.
Pakolás,majd go.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése