2012. március 29., csütörtök

Porsche,Regina,Bouldermatt

Ma munka után kimentünk Geisterre,mivel egész héten a csütörtökért nem csináltam semmit. Plusz holnaptól esőt mond,szóval utolsó lehetőség a haza utazás előtt.
Regina: 20m 7b+(9-). Az alja mint a teteje,de ha van erő,akkor van benne lerázós rész.
Először bemelegítésnek,majd a második próbánál az utolsó fogásnál elhagyott a lendület. Lóránt addig próbálta a Blau Rose -t,Kata meg nézte. :)
Majd a 3. próbámnál végre meglett! Én örülök a legjobban,nekem öröm. Lehet,hogy sok próbám(kb 30) bánja,de most már akár bemelegítésnek is mászhatom,annyira megvan az összes lépés,fogás a fejembe.
Még egyszer kösz Lóránt,Kata,és grat Barni!!!
Hazafelé menet az autópályán ,ezek után,letoltunk egy Porschét 135 ös tempóval. Kemény.
Más. Tudok szerezni kb. 3-4 cm vastag polifoam ot,amivel én megtunningoltam a jó öreg matracom. Még ki kell próbálni,de szerintem így keményebb lett. Kvázi nem kell összehajtogatni. Egyébként az idő vasfoga eléggé puhára rágja. Vagy már ilyen volt? Vagy lehet nem ezen kéne aludni a vendégeimnek?
Előtte:

Tunning után:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése