2012. március 26., hétfő

Hétvége....


Csütörtök.Edzés Michi nél,-Ne nyomjuk nagyon,mert holnap másznék... Persze. Péntek. Munka után gyorsan Geister. Regina beszerel,nuku bemelegítés. Elpukkanás. Uwe próbálja. Kiesik. Harmadikra meglesz neki. Nekem nem megy. Egyben. Marco megnézi TR. Majd RP. Ismét mászom. Mivel megnézné a végét,csak nem mer felmenni. 5. re felhúzom magam az út kulcsáig,majd simán átmászom az egészet. Meglep. Ez van. 5 ször 3 óra alatt 20m 7b+. És mindegyiknél a kulcs előtti beleesés. :(
Szombat 8 ember Steinerne Stadt, Cooli Wurscht 7b/b+? bemutató. Megkértem Uwe-t és Lórántot,hogy nézzék meg,mi a skála.
Uwe 3. ra kimássza FA,majd én 5.re(leszarom,hogy saját út,de büszkén tölt el,egy 5.re megvan,2. 2. 7b m 2 hét alatt,3. kimásztam a saját utam. Éss.... 2. megmászója az útnak. Azt mondják szép,kemény erős 7b. Akár lehetne highball is mászni,csak legyen hozzá mersze az embernek. 45 fok negatív 8-9 m hosszú,és biztosító hely pocsék. Nem kell már projektelni. Lórántnak nem akad. Marco mászik egy 6c+ t 3.ra,pár 6c t. Kata és az Uwe barátnője is csapatja. Hála ég. Majd másik fal. Belemegyünk egy 7c+ ba,Däumling. 20m egy mozdulatos. Teteje full víz. Az út alja,az egy mozdulat miatt túldefiniált. Leszarjuk. Nem tetszik. Marco tol egy 6b+-t sec Go ra. Lórántnak ajánlok egy 32m es 6b+/6c,Unendliche Geschichte. Gyönyörű. Nem lesz meg neki,mivel a repedés vizes.
Vasárnap Kochel. Azt mondják nehéz utak vannak. Nem tudom miért,talán az Inntal környéki nehézségi fokozatok miatt és az utak keménysége,nehézsége veti ránk bélyegét,de lényeg,hogy mérföldkövekkel könnyebb az itteni skála az Inntal inál. pl. Marco 6b OS,majd 6b sec Go, én felviszem a kötelet Katának egy 6a n,Alpenfetisch,sektor Wiesenwand, nekem OS :D. Majd megnézek egy 7b t, Die Unvollendete,sektor Wiesenwand. 3 mozdulatos,kettő akad,harmadikról lecsúszok,majd a végét összerakom. Talán sec Go ra menne,de nem ezért vagyok itt. Csak ismerkedünk. Majd egy 6c Haldengut, sektor Kaltenwand OS könnyedséggel. Marco elszúrja,majd máskor.
Itt gondolkodtunk el azon,hogy mit ad nekünk a hazai pálya.
Egyébként Kochel mint Frankenjura. Sok kis tömb egymás mellett,csak más struktúrával. ÉS megannyi boulderrel. Ja és gyönyörű tóval,kilátással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése