2012. március 19., hétfő

Fátylas maya

Március 15-én verőfényes napsütésre ébredtem. Az előzetes megbeszélés szerint Évi 9-re jött értem, majd mentünk Tündiért és Bandyért. Teljes a csapat irány gesztes. Útközben Bandyt kidobjuk Vérteskozmán, Ő innen gyalog óhajtja folytatni...

Először a százholdas pagonyhoz megyünk. Évi, Tündi és Én is mászunk 2-2-2 utat. Időközben Csabi is befut a pereputtyal! (Mici, Jázmin, Keve) :)



Csabi és Keve


Lassan átmegyünk a Tojás falra, ideje megmászni amiért jöttem. Vasárnap óta erre vártam és gyúrtam fejben. :) Bemelegítek egy 7-on, majd beszerelek a Fátylasba és mégegyszer átmozgom, hogy minden tiszta legyen a megmászásnál. Kicsi pihi, lelkiekben rákészülök, majd próba. Légzés lassú és teljese kikapcsolok, csak a mászára koncentrálok. Megvan a kulcsrész éssssssss, hiba!!! Nem találom a peremet és kicsúszok. :( Sebaj nem szomorkodom, hiszen tudom következőre meglesz. Újabb pihi után ismét rámegyek és most nem hibázok. Megvan a perem és megvan a 2. akasztás. :) Közben befutnak Csabiék és Gergőék is. Hirtelen hatalmas gyerekzsivaj, de most semmi nem tud kizökkenteni. Sikerül a felállás és a tetejét már örömmámorban úszva mászom át. :)



Készülődés...



Kulcsrész (számomra)




Gyönyörű felállás

A megmászás után egy kis bunker építés következett a gyerekekkel, majd visszatértem a többiekhez. Gergő és Csabi is rámennek a Fátylasra, de egyenlőre nem adja meg magát. Évi a Mohos-t mássza, majd a Bánya falon másznak Tündivel. Ekkor Én is csatlakozom és Mászok még 2 utat a Bánya falon. Naplementével mi is elhagyjuk a falat és haza felé vesszük az irányt, a többiekkel együtt. Időközben Bandy is megérkezett, így a reggeli 4-es teljes létszámmal tér haza, fehérvárra...

Uff!

Gabó

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!! Krisz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grat Gabó! Azért végre vmi eredmény :)

      Törlés
  2. Mondhatnánk hogy csak egy szám a tízes számrendszerben, de ott van mögötte a kemény munka, a kitartás, és a..ide írhatnék sok sallangot..szóval így online is grat az utóbbiakért, így tovább!
    Rakoncátlan Á

    VálaszTörlés
  3. Koszi srácok! Külön köszönet Neked Rakoncátlan Á! Tudod, hogy nélküled ez nem jött volna létre, és TŐLED KÜLÖNÖSEN JÓL ESIK AZ ELISMERÉS!

    VálaszTörlés