2012. március 21., szerda

Projekt,projekt......


Hétvégén projekteltünk. Megint. Befejeztem az utam,stand került bele. És megpróbáltam a megmászásával. Kemény.
A kezdés már fasza,majd ez megy a végéig. Szóval látszathoz képest keményebb,de sebaj,van mit mászni. Kb 45 fok,8-9m, 3 akasztás,és 13-14 mozdulat. Én azt mondtam legyen könnyű nehéz,mint nehéz ami könnyű. Így talán nem esek bele egy két nehézségifokbelövési hibába. 8+/9- ///// 9-???. (7b/7b+??) Cooli Wurscht( ez egy jókívánság bajorul,mint a sok sikert) Háromszor próbáltam,de kidobott. Ezekről lehet a facén nálam képeket látni.
Majd vasárnap,öreg Geisterschmiedwand. Regina Projekt. 9-(7b+). 20m közel 25 mozdulat és szintén az aljától már élmény,egészen az utolsó akasztásig,majd még két mozdulat és az utolsó négy öt az már ajándék. Tettszik,mivel a magassági problémámból adódóan kicsit nekem nehezebb. De már csak egy hajszál a boldogság. Kb 30. próbám lesz rá hétvégén,olyan 10 nap. Ez azért elég gyatra,de ha kéri,akkor ki kéri ki?
Majd csattanónak megpróbáltam még egy 8- t(6c+) Os elni szétpukkanva,aminek kemény alkari izomhúzódás(két napig mintha be lennél pukkanva) és gyatra érjek el a végére mászás volt az eredménye.

2 megjegyzés:

  1. respektálom az útépítősdit.. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz. Ha esetleg kiesz ide a fene,mondjuk pünkösd felé,magasságában,vagy akármikor végül is,akkor talán lesz mit mutatni. :P

      Törlés