2012. március 5., hétfő

Visszatérés Osp-ra


Csütörtök hajnalban 13-an (Évi, Tündi, Heni, Kis Bölény, Bölény, Máté, Gyökér, Csabi, Gyuszkó, Levi, Andris, Gergő, Gabó) indulunk el Ospra, hogy 4 csodálatos napot töltsünk el mászással, mulatozással és persze lazulással... Mivel a szállást eredetileg 11 főre foglaltuk, kissé tartottam az "öreg" reakciójától, de szerencsénkre ezt a problémát is sikeresen megoldottuk és mindenkinek jutott fekhely. 11 körül érkeztünk a szállásra, majd gyors cuccolást követően Crni kal falait céloztuk meg. Gyorsan kialakulnak a párok és pillanatok alatt ellepjük a falat. Naplementéig megy az ostrom, majd visszamegyünk a szállásra, ahol Gyuszkó barátom egy fejedelmi paprikás krumplival kényezteti a csapatot. Előkerülnek a szeszes üvegek is, ami hamar meg is hozza a hangulatot....:)

Másnap kicsit nehezen indul be a nap, de 10 óra tájékán sikerül elhagynunk a pecót. A mai célpontunk Osp. Gyuszkó és Csabi a "nagy falat" választják, mi a sport utaknál maradunk. Én Mátéval először lent mászom, de egy 6b+ és egy 6c után mi is felmegyünk a többiekhez...Sajnos ezután teljesen összerogyok és kénytelen vagyok lefeküdni aludni... Eluralkodik rajtam a rosszullét, a nátha, még a hangom is elmegy... Szerencsére a többieknek nincs ilyen problémájuk és sorra másszák a szebbnél szebb utakat. Még kis bölény is kitol egy utat! Ezúton is gratulálok neki!:) Naplementével lemegyünk a helyi mászós kocsmába és mindenki a jól megérdemelt söre mellett próbálja felidézni a nap történéseit. Az esti kaját ma én készítem, ami egy 4 sajtos tejszínes penne és szerencsére ez is is nagy sikert arat. Ezúton is köszi mindenkinek a segítségért!:) Az este további részét sajnos alvással kellett töltenem, ugyanis az állapotom cseppet sem javult, sőt... Másnap reggel tudom csak meg, hogy amíg én aludtam a többiek egy nagyot buliztak a földszinten!:)

Szombaton ketté vált a csapat. Az egyik fele Ospra, a másik Crni kal ra ment. Én a Crni kali csapathoz csatlakoztam. Még mindig nem vagyok a toppon, és Crni kalon több könyebb utat tudok mászni... Viszonylag korán, kb. 10-kor már a falnál vagyunk. Szinte az elsők között érünk fel, de nem tart sokáig a magány. A tömeg folyamatosan áramlik felfelé, délután sétálok egyet a fal végéig. Mi kb 300-400 főre saccoljuk a mászók számát. Mátéval egytől egyig gyönyörű utakat mászunk. Azt hiszem minden utat sikerül on-sight másznom. (6a,6a+,6b,6c,6c, ezekre emléxem) A nap vége felé mikor mindenki kellemesen elfáradt, sikerül lecsalnom őket a parkoló melletti falhoz, ahol még megpróbálkozom egy 6b+ egy 6c és egy 6a+ megmászásával, de itt már érezhető az erő hiánya, így egyiket sem sikerül egybe kitolnom.:( A szállásra visszatérve a csapat másik fele már majdnem kész vacsival vár minket, ami aznap egy gigászi tojás rántotta volt. Vacsi után még egy lightos iszogatás, storyzás, majd mindenki korán lefekszik, hisz tudjuk ez az utolsó éjszakánk és holnap korán kell kelnünk, ha mászni is szeretnénk a haza út előtt.

Vasárnap sikerül mindenkinek korán kelni és 8:00kor már el is hagyjuk a szállást. Csabi, Gyökér és Gyuszkó kivételével mindenki Ospra megy. (Csabiék Misjára.) Gergő és Tündi a fenti szektorhoz mennek, mi a lenti falnál pecózunk le. Mátéval egy 6a+-t, majd egy 6c+/7a-t mászunk. Utóbbi annyira megtetszik, hogy toprope még 2 szer rámegyünk, edzésérték gyanánt. Ekkor már érezzük, hogy mindenkinél lemerült az elem. 12:00-kor találkozunk a lenti parkolóba, majd lassan megindulunk haza felé.

Mindenki szerencsésen haza ért, és azt hiszem mindenki nevében mondhatom, hogy felejthetetlen élményekkel gazdagodtunk! Köszönöm mindenkinek a részvételt. Örülök, hogy egy ilyen király csapattal tölthettem ezt a 4 napot!

Üdv: Gabó

ui: Külön gratulálnék Bölénynek a hosszú kihagyás utáni visszatérésért, megmászott utakért, és Évinek a szép teljesítményért.


Képek hamarosan.....

1 megjegyzés:

  1. melyik hamarosan he? :)
    hun vannak mánd azok a képek te beteg fijú

    VálaszTörlés